I'm so lucky , lucky ...

Usch, vad den fastnar !

God kväll, jag har inte tagit mig tid att blogga idag, har i alla fall inget att säga så att. Vi hade HK tre sista timmarna, men sista timmen var det elevrådsmöte så jag gick dit. Intressant ? Värsta chilldagen i alla fall, tre första timmarna var jag typ på finska, prov och typ. Slir. Jo matte hade vi också, men jag antar att jag inte gjorde något vettigt eftersom jag hade kommit ihåg det.
Sen är det såhär att jag vill åka utomlands. Men eftersom resten av min familj inte håller med så blir det bara att åka på någon slalomresa nästa vår. Åh, jag som vill åka på solsemester ! Var så länge sen sist.
Men snart är det jullov, det är nice, för jag längtar efter julfesten (missade förra året) och jul osv.
I morgon åker jag till staden efter skolan, kanske piercar mig och sen är det dans på kvällen ! Väldigt kul tycker jag, äntligen får man röra på sig, haha !
I alla fall, har inget vettigt att skriva om så, hörs i morgon.
Bildinlägg dyker upp strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0