God morgon !

Omg vad trött jag är, och snart måste jag orka ta mig till bussen, önska mig lycka till !?
I alla fall, igår kväll var jag lite sådär allmänt nöjd efter att mitt hår blev jättemjukt och fint för att jag hade i hårinpackning, sedan var det ju så att vi har simning på gymnastiken idag, så nej jag är inte speciellt glad nu. Klorvattnet förstör bara håret så det blir allmänt äckligt och blä.
Nåja, jag överlever, har i alla fall med mig min egen hårfön, haha.
Vad jag vet ska jag inte göra något speciellt ikväll, kanske orkar till Hammarland efter skolan, så att. Sen ikväll blir det ju topmodel, och det är jävligt nice !
Men att nu ska jag dra till skolan, vi hörs. ♥

Btw så har jag tappat bort mina senaste örhängen, som också är ringar men lite större än de på bilden ... Undrar vart de är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0