@ Biblioteket

Heheej !

Om ni noterar så sitter jag på biblioteket just nu, kul, fast ne. För facebook funkar inte. </3
Linda åkte precis hem med bussen, hon har tagit hål i öronen och sen var vi lite sådär allmänt feta men ska inte nämna något haha.

I alla fall ska jag snart gå iväg till baletten, först byta om på någon toalett, hihi. Varken Nelli eller Sofia kommer dit, buhu, nåja, jag klarar mig galant ! Säger vi, kanske kan koncentrera mig bättre nu va ?
Hej jag har tråkigt . Nu ska jag iväg och byta om, och sen ska jag se om jag får typ skjuts av en släkting till baletten, jag orkar inte gååååå. Ännu mindre orkar jag dansa. Upp med benet, liksom, nästan ner i spagat eller något ?

På tal om spagat, mitt nästa mål är att komma ner i spagat och splitt. Fett cool jag är, eller hur ?

Vi hörs senare, hej så länge ! ♥



Min hund är snygg , eller hur ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0