Är helt sluuuut.

Tack och lov att det blir helg imorgon ! Jag är helt slut, men jag orkar inte sova.
Idag har jag varit duktig chey och varit till Hammarland för att hälsa på min halvfarmor, sedan aktiverade jag min älskade hund. Så det blev inte så mycket bloggande, men jag har varit till glädje för andra ? Haha, vad seriöst det där lät !
I alla fall har jag stått ut med Sofia och Linda som mobbat mig på msn hela kvällen, de planerar en framtid som de kan drömma om, herregud jag dör. Jag har även addat en massa random folk på msn, vilket liv man kan ha va ?
Men nu ska jag byta om, fixa kvällstvätt och borsta tänderna, för jag åker ju iväg vid 7 imorgon också.
Fick precis veta att Nelli kommer vid 8 till skolan så jag får sällskap på morgonen i alla fall, fett nice ! Hon mobbar i alla fall inte mig.
Äsch, jag har inget mer vettigt att säga. Hörs imorgon ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0