Shopping, hell yeah.

Var precis ner till köpcentret med mamma och shoppade smink från rean för 130 euro, dock det mesta till mamma. För mig blev det ca. 50, men mycket blev det. Jag älskar rea.
^
jag köpte tunikan från Gina, den som är vit och grå, fast i sandfärgad.
Jag har köpt massa leggins, ett svart spetslinne, en kofta, halsduk (som på bilden fast rosa) och på båten hittade jag en WESC-hoodie, gosh vad happy jag blev.Har inte köpt mycket men jag är jättenöjd med allt.
Sminket köpte jag bl.a. 2 läppglans, minderalfoundation, normal foundation, ny mascara m.m.
Haha, intressant.
Vi var och kollade på dedär kinesiska teracottasoldaterna på östasiatiska muséet också, det var ganska tråkigt måste jag erkänna, vi åkte dit direkt på morgon för att inte behöva köa länge, men när vi kom ut var det världens kö. Det är ganska litet, och jag skulle aldrig köa så länge som de flesta gör för att se det.
Ikväll blir det väl att dra ut och äta, egentligen skulle jag på bio men jag orkar inte, så får väl bli att chilla på hotellet istället. :)
Glömde kamerasladden hemma också, så kan inte ladda upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0