---> Stockholm

eeey,
tänkte typ uppdatera för nu händer här saker!
jag har chillat hemma alltför länge har jag märkt, idag åkte vi och kolla på någe random fyrverkerier i stan och då märkte jag att det var alltför länge sedan jag träffade någon utanför familjen och var ute, omfg.
Imorgon drar jag med morgonbåten till Sverige, jävligt nice, och hela familjen ska åka med buss till Stockholm, vilket känns omöjligt men aja. Sen bor vi på hotell till fredag, då jag kommer hem med massa nya plagg, yeah ♥
Gosh vad oseriöst detta blir, men alltså, jag är trött och stressad osv. för att jag inte vet vad jag ska packa med. Har typ 10 filmer (jag ska bara se 1 film i bussen, beslutsångest) och min kappsäck är fylld av kläder, men jag ska ju shoppa nya redan imorgon, och jag har världens beslutsångest om vilken plånbok jag ska ha, så har med 2 stycken, men som sagt. Det är den där jävla BESLUTSÅNGESTEN som orsakar all stress just nu.
Nu ska jag gå och packa ner iPoden, kameran, nintendon, laptopen och alla 10 filmer, sedan ska jag plocka ut alla kläder ur kappsäcken och sedan tömma min säng (som för den delen är fylld med kläder och sladdar som jag vill ta med) och lägga mig.
Inte för att jag kommer kunna sova, min rytm är åt helvete just nu men alltså, aa.
Jag är taggad för imorgon, det är jag, men jag hatar att jag tar ut så mycket över bloggen, om mig och mina små panikattacker, hihu, men iallafall så bloggar jag vettigare imorgon, och på kvällen på hotellet kommer jag troligtvis ladda upp en massa bilder, dags för det va?
wtf, denna bilden ska jag pyssla om i bussen imorgon, det är ett som är säkert. :o
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0